Redha dengan ketentuan Ilahi. Alhamdulillah, syukur atas rezeki Mu

Lilypie Angel and Memorial tickers

BBT Chart Saya

Semoga Allah swt mengizinkan rezeki ini milik kami...Amin

Monday, July 9, 2012

Rendang Ayam OH Rendang Ayam

Posted by mimie at 7/09/2012 04:18:00 PM
Tengah semangat nak balik 4.30pm, tetiba jer dpt memo kene attend meeting at 5pm. Urgggh!

Hidung aku ni duk tercium bau rendang ayam jer. Tapi takde plak orang makan kat office skrg ni. Pelik bin ajaib. Tu yg buat perasaan membuak-buak nak balik, nak masak rendang ayam. Pergh! Hampeh punye meeting.. saje je kan buat pukul 5pm. Office hour end at 4.30pm lah weyyy....

2 comments:

mIzZhUdA87 on July 10, 2012 at 9:29 AM said...

alah cian nye..sempat masak x dear?sy xlarat semalam tapau bubur mcd jek..ehhe..teringin nk makan..benda ni pernah happen time last pregnancy..nk masak tomyam..tapi belum masak lagi dh bau kt dapur rumah kuat betul tomyam haa..hehe..siap cakap dekat husband..dia ckp merepek..dari dalam kete pun dah bau..penangan ibu mengandung kn..:)

mimie on July 10, 2012 at 10:16 AM said...

ha ha... pelik jer kan. last pregnant takde plak camni... ni hidung duk tercium bau rendang ayam. kat office plak tu. kelakar lah pulak. sempat gak la masak rendang ayam. haha.. tp tak perfect mane pun. alah...asalkan ada.hihi

Post a Comment

Twinkle twinkle little star...OUR TWIN BABIES

My 2nd pregnancy for year 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jr Azrul & Little Mimie Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare