Redha dengan ketentuan Ilahi. Alhamdulillah, syukur atas rezeki Mu

Lilypie Angel and Memorial tickers

BBT Chart Saya

Semoga Allah swt mengizinkan rezeki ini milik kami...Amin

Thursday, July 19, 2012

Bubur Pun Tak Bley

Posted by mimie at 7/19/2012 06:40:00 PM
Pagi tadi, lapar sangat! Sebelum masuk kelas jam 11am, aku dah tertoleh2 d luar office melalui tingkap. Lapar... serious tak tahan! Gelisah plak rasanya.nasib baik 10.30am, pak cik kat stall blakang office pun datang dan aku tak berlengah lagi, terus beli nasi lemak.

Habis makan nasi lemak, aku nak muntah tp sebab kat office aku cepat2 minum air. Hmmm

Lunch, aku cuma makan sayur petola, telur dan tempe goreng. First time lunch tak habis. Hm...

balik keje, aku g McD tapau ayam goreng regular dan bubur ayam. For my dinner! So 6pm aku dah layan dinner. Bubur, habis gak aku makan. Ayam tak habis :( lepas tu, aku baring kat sofa tengok Beauty and the Geek reality show kat Star World. Tiba2, rasa nak muntah, terkedek2 lah aku pegi toilet dan muntah. Ingatkan ok lah makan bubur McD. Rupa2nya terkeluar jugak, dimuntahkan. Hmm. Takpe, first pregnancy aku tak dpt pengalaman muntah2 ni... kalau ini baik dan baby berkembang dengan sihat, aku rela...

Hubby baru je YM cakap dia tgh tunggu chopper dari rig Al Zubarah ke darat Doha. Alhamdulillah, harap2 suami tersayang selamat tiba di sisi aku malam Sabtu nanti. Amin...

0 comments:

Post a Comment

Twinkle twinkle little star...OUR TWIN BABIES

My 2nd pregnancy for year 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jr Azrul & Little Mimie Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare