Redha dengan ketentuan Ilahi. Alhamdulillah, syukur atas rezeki Mu

Lilypie Angel and Memorial tickers

BBT Chart Saya

Semoga Allah swt mengizinkan rezeki ini milik kami...Amin

Sunday, July 22, 2012

2 Ramadhan 1433H

Posted by mimie at 7/22/2012 03:52:00 PM
Sahur hari ni bertiga dengan adik dan husband. Ayam bakar, kurma, air chocolate, horlick, karipap.

Pgi, as usual, laundry & jemur baju done.lepas tu, tengok tv jer. Pukul 12 pm tak leh bukak tv3, sebab ada JJCM. He he. Boleh jer tengok tp dengan keadaan sekarang, lebih baik elak. So, tengok Propaganza . Tghari, husband dengan penuh semangat mop satu rumah. Aku nak tolong, dia tak kasi. Dia suruh aku baring jer. Aku angkat sekejap jer tengok dia mop, dia bising suh aku baring. Wah! Bersemangat waja husband aku 2nd day puasa ni . Thank you sayang..

Sekarang tgh tunggu husband nak g bazaar Ramadhan. Aku rasa nak makan bihun putih. Tak tau lah ada ke tak. Aku jer imagine lebih2 sebenarnya . Wujud ke tak resipi tu, aku tak tau. Nasik, ayam, daging memang aku nak elak. Sebab kalau makan, memang aku muntah.sob sob sob. Aku nak buat sambal mangga untuk berbuka nanti. Awal dah pesan kat mak suruh kirim mangga muda kat rumah. Hamekau, 5 biji mangga mak kirim. Alamak. Teringin giler nak mkn sambal mangga!

Ehem... tak sempat pun buat sambal. Tuka plan. Hari ni berbuka di rumah mertua. Hikhik. Lepas terawikh, aku, husband n adik pegi giant. Restock brg dapur . Tak beli pun brg basah. Daging, ayam.. maaf yer encik suami. Tak boleh nak makan benda2 camtu dah :( aku tengok dan cium bau masakan pun dah rasa nak muntah. Pegi bazaar tadi pun dah rasa nak muntah. Tp mampu di tahan. Oh, sup daging oke jer aku makan tadi. Alhamdulillah :)

malam, sebelum tido as usual aku try minum supreMix original. Selama ni aku paksa diri minum, walaupun nak muntah, aku tahan jer. Tp malam ni, rasa nak muntah tu kuat sangat, so aku tak minum dah, hubby yg habiskan. Lepas tu hubby buatkan igmax susu kambing+anmum. Tu jer aku minum.lepas tu makan anggur. Oke. Dah update for today. Nak tido, esok keje.... nite

0 comments:

Post a Comment

Twinkle twinkle little star...OUR TWIN BABIES

My 2nd pregnancy for year 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jr Azrul & Little Mimie Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare