Redha dengan ketentuan Ilahi. Alhamdulillah, syukur atas rezeki Mu

Lilypie Angel and Memorial tickers

BBT Chart Saya

Semoga Allah swt mengizinkan rezeki ini milik kami...Amin

Friday, July 13, 2012

What To Eat?

Posted by mimie at 7/13/2012 04:15:00 PM
Sekejap lagi, 4.30pm bermulalah weekend. Aku dari tadi duk pk nak makan apa malam ni. Takde idea.

Aku plan nak tapau, sbb serius takde idea nak masak ape. Tapi sampai sekarang tak tau jugak nak tapau ape. Hmm .. nasi ayam penyet? Tak selera lah... habis nak makan ape? Dulu, selera aku, bedal jer.semua pun aku ON kalau husband ajak mkn. Sekarang, aku xtau nak makan ape. Nak cari ayam percik? Mane lah nak cari... jap lg la sambung pk lahh...

Tadaaa...by 6.20pm aku dah habis dinner, sedang baring2 kat sofa tengok tv. Oh, lupa... sambil makan sugar tangerine. Limau kecik tu.. so, tadi tapau nasi ayam penyet jer. Not bad. Tak habis nasik tp ayam , sambal n ulam habisss! Alhamdulillah...

sampai rumah, Asar jap, lepas tu terus makan depan tv!

Oh..lunch tadi ktorg makan kat Serapi Corner. Aku makan keli. Lepas habis lunch, aku baru teringat, aku pernah terbaca satu thread kat RH cakap tak elok makan keli. So, aku google pasal pemakanan ikan keli masa hamil. and it end up with, ikan keli merupakan antara ikan yang digalakkan dimakan masa hamil kerana mengandungu kandungan Omega 3. Selain ikan keli, salmon, kod dan tilapia. Suggestion, 2-3 hidangan seminggu. So, aku kira makan ikan keli masa pregnant dilarang tu auta jer. Orang cakap berbisa. Bukan sebab makan kot. Aku rasa kalau masak ikan keli tu kot . Sebab nak matikan ikan keli tu kan susah. Takut terkena bisa dia. Aku rasa lah....hehe... (sumber : http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Pastikandapatcukupkhasiatuntukbayi/Article/artikelMA

sementara tunggu isyak, aku minum SupreMix, mkn kurma kotak ke 3 aku beli. Yang ni lg sedap dr yg aku beli sebelum ni. Sementara tunggu supply kurma dari Doha, aku beli jer kurma yang ni.. Dan aku ready duphaston siap2 sebelum terlupa.

Oke...dah dahh... Yeay! Esok dah Sabtu!!!! Dapat rehat puas2.p Pastu tinggal seminggu lg nak jumpa encik suami!

3 comments:

Unknown on June 15, 2022 at 6:05 AM said...

web link about his my website blog link additional reading his response

Unknown on July 1, 2022 at 7:41 AM said...

More hints Ysl replica go to this website Dolabuy Loewe look these up Balenciaga Dolabuy

Unknown on August 29, 2022 at 9:12 AM said...

f1x78s3a26 v7b00f7h61 b9e01q7s83 y4y19x1e77 i9h18f2q90 z2y17x6r87

Post a Comment

Twinkle twinkle little star...OUR TWIN BABIES

My 2nd pregnancy for year 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jr Azrul & Little Mimie Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare