Redha dengan ketentuan Ilahi. Alhamdulillah, syukur atas rezeki Mu

Lilypie Angel and Memorial tickers

BBT Chart Saya

Semoga Allah swt mengizinkan rezeki ini milik kami...Amin

Sunday, July 15, 2012

Last Sunday Before Ramadhan

Posted by mimie at 7/15/2012 01:06:00 PM

Dah pukul 1pm now. Aku lapar tp tak tau nak makan ape. Sedeyh! Bangun pagi tadi, breakfast kelupis, makanan tempatan Sarawak! Selalunya dapat makan ni masa raya jer. Alhamdulillah, aunty Siah bagi kelupis ayam masak kicap.

Tu jer aku makan tau. Yang dalam pinggan tu jer . Padahal banyak lagi kelupis dan ayam.

Ni plak, dabai masin. Pun only in Sarawak.kalau ada mommies2 semenanjung yang termengidam, sorry yer. He he. Saya tolong pos boleh kot . Hihi. Ni aunty Jem yang bagi. Yums.

Tengahari dah ni. Tolong! Tolong! Aku nak makan ape?

So, end up with plain porridge. Seriously plain. Aku tak campur ape2, mood nak makan plain. Plain porridge + dabai masin + telur mata.

TAPAU!!! :
Im hungry but I dont know what to eat. Dinner, sandwich tu aku dpt telan 2 gigit jer. Sangat tak nak masuk dah. Risau, apsal taknak makan ni sampai nangis2 plak aku makan. aku lapar dowh, tapi selera entah ke mana. Tadi nak sangat mkn mcD, sandwich.. tp bila nak telan, tak bley plak. Aku risau sangat :'( Rindu kat husband... rindu sangat :'( miss you so much. . . Cant wait to see you next week.

0 comments:

Post a Comment

Twinkle twinkle little star...OUR TWIN BABIES

My 2nd pregnancy for year 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jr Azrul & Little Mimie Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare