Redha dengan ketentuan Ilahi. Alhamdulillah, syukur atas rezeki Mu

Lilypie Angel and Memorial tickers

BBT Chart Saya

Semoga Allah swt mengizinkan rezeki ini milik kami...Amin

Monday, July 16, 2012

6w 1d Or 5w 5d

Posted by mimie at 7/16/2012 06:23:00 PM

Kalau ikut LMP(3 June 2012), hari ni dah 6w 1d tapi kalau kira waktu O(19 June 2012) , 5w 5d. So, which one nak ikut eh?

Risau takde selera makan. Lunch aku makan sikit. Balik keje, aku beli colonel rice kfc. Tp bila aku balik rumah, nasi tak habis, ayam aku makan seketul jer. Ya Allah... kenapa dengan selera aku ni.

Now, tgh baring kat depan tv, pakai comforter sebab sejuk. Perut ni lapar lagi. Tapi tak tau kenapa dengan selera aku. Risau sangat. Nak paksa diri makan, tapi tak tau lah nak makan ape. Aku tak sabar tunggu husband balik sabtu ni. Kot2 selera aku naik balik. Tambahan plak puasa, byk makanan sedap kat bazaar ramadhan.

8.20pm update : Alhamdulillah, dah 2 biji apple aku telan. Mknan lain langsung xnak masuk. Aku rasa kalau bagi aku supreme grill chicken kat Sharing Planet pun aku tak nak makan kot. Dulu, boleh kata dlm seminggu 2-3 kali aku g makan. Sekarang, buah jer yang mampu aku telan. Terharu plak bila dapat makan buah jer. Kalau tak, risau giler. Harap2 cukup la apa yang aku bagi untuk anak aku. Aku selalu berdoa dan memohon, semoga apa yang aku makan dan buat dapat memberi kebaikan buat anak kami. Amin... macam ni kot mak aku pregnantkan aku dulu. Mesti dia risau sangat kan.. Terima kasih mak!

2 comments:

Nieta Shairi on July 16, 2012 at 8:42 PM said...

congrats again mimi! mun dah confirm EDD boleh update kat thread NB2013 k? i hope there'll be a miracle for me. hehehe

mimie on July 16, 2012 at 8:47 PM said...

Thanks nieta... Tunggu august baruk g scan and dpt EDD dr doctor lak kmk update k :) insyallah, ada rezeki kelak. Senang lekat ya lepas get ur first period, insyallah. Tp rasanya waktu O takut lari dari sebelum tok.. Usaha jak selalu nieta. Hehe... Sik sabar nak preggy ramey2 :)

Post a Comment

Twinkle twinkle little star...OUR TWIN BABIES

My 2nd pregnancy for year 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jr Azrul & Little Mimie Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare