Redha dengan ketentuan Ilahi. Alhamdulillah, syukur atas rezeki Mu

Lilypie Angel and Memorial tickers

BBT Chart Saya

Semoga Allah swt mengizinkan rezeki ini milik kami...Amin

Monday, July 2, 2012

Tamat Puasa Tapi Muntah

Posted by mimie at 7/02/2012 08:58:00 PM
Alhamdulillah, tamat puasa aku hari ni.

Aku masak daging masak hitam dgn sawi jer. Tp untuk berbuka, aku cuma mkn 2 biji kurma & minum air masak. Since daging aku tak masak lagi , mkn tu jer la ( dah masak tp aku masak lama sikit sbb tak nak liat). Lepas maghrib baru aku pulun makan!

selesai makan, aku duduk tengok Buletin Utama sambil tangan tap tap tap kat ipad...tgh duduk2 santai depan tv dgn tangan tap tap tap tap, suddenly, rasa loya, cepat jer pegi toilet dan.... kalau sebelum ni loya jer, kali ni muntah teros! Sepanjang aku pregnant twin hari tu, tak pernah pulak muntah mcm ni. Hormon inbalance? Blakang badan aku dah mula tumbuh bak cendawan jerawat kecil. Tak pernah seumur hidup aku ada cendawan tumbuh selepas hujan camtu. Risau plak. Mungkin sebab perut kosong, bila di isi dengan lahap tanpa berfikir panjang, tu yang jadi macam tu. Tapi, dah dekat setengah jam aku habis makan...ahhh... biarkan je.

Esok nak teruskan puasa lagi. Harap-harap diberi kekuatan macam hari ni. Sepanjang minggu lepas, kalau nak masuk waktu lunch jer, lapar ni sampai tahap menggigil. Alhamdulillah, tadi diberi kekuatan untuk berpuasa, langsung tak rasa lapar. itu lah nikmat berpuasa :)

0 comments:

Post a Comment

Twinkle twinkle little star...OUR TWIN BABIES

My 2nd pregnancy for year 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jr Azrul & Little Mimie Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare