Redha dengan ketentuan Ilahi. Alhamdulillah, syukur atas rezeki Mu

Lilypie Angel and Memorial tickers

BBT Chart Saya

Semoga Allah swt mengizinkan rezeki ini milik kami...Amin

Saturday, July 7, 2012

2 Minggu Lagi

Posted by mimie at 7/07/2012 10:00:00 PM
Genap 2 minggu lagi untuk:

∅ Ramadhan

∅ Husband will be around, this time only for 4 weeks

Hari ni, aku hantar kereta pegi Service. Last time Perodua call bgtau semua Myvi Model 2008 kene hantar ke service center for inspection. Masa tu hubby yg hantar kete aku. So, hari ni, spare part dah sampai, dorg call untuk pemasangan

For lunch td, sebelum hantar kereta, aku sempat masak ayam masak merah. Yummy jugak time2 lapar ...

gambar masih dalam periuk lg.hihi
gambar sedang makan.tu yg pinggan nampak comot sikit.lupa nak ambik gamba sebelum.hihi..

Ohya, last friday dapat call dari Unimas. Unexpected because hari tu aku main-main jer submit application online. Dorg panggil seat for Exam untuk Pegawai Tadbir N41. Nak try lah...exam jer pun kan. Mana tau rezeki aku kat situ. Selama ni, pengalaman duk me'lecture' budak jer. Pasni kot2 ada kebolehan nak mentadbir plak. Hik hik hik. Doakan aku dapat lerr bertukar bidang lepas ni. Mana tau rezeki anak nak tukar tempat keje kot :p penat gak me'lecture' since 2008.

Oke..ngantuk dah. Selesai minum segelas Anmum Materna Chocolate & Grapes. Esok nak try cari kiwi la. Kiwi pun baik untuk pregnancy

Semoga anak dalam kandungan ni sihat dan membesar dengan sempurna...amin

3 comments:

Bisikan Hatiku on July 9, 2012 at 3:55 PM said...

mimi, nk tnya...sy pun ade dpt surat perodua tu...mmg kena tuka spare part ke? ade charges?

mimie on July 10, 2012 at 5:39 AM said...

Free of charges. Dorg inspect dulu, lepas tu dorg tukar ape tah.. tu masih under warranty.dorg ckp smua myvi model tahun pengeluaran yg sama.better pergi tukar la :) sbb free kan. Sesen pun tak kluar.hihi

heavy winter razai on September 23, 2021 at 2:44 PM said...

For lunch td, sebelum hantar kereta, aku sempat masak ayam masak merah. Yummy jugak time2 lapar ... velvet razai cover , towel wholesale market in karachi ,

Post a Comment

Twinkle twinkle little star...OUR TWIN BABIES

My 2nd pregnancy for year 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jr Azrul & Little Mimie Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare