Redha dengan ketentuan Ilahi. Alhamdulillah, syukur atas rezeki Mu

Lilypie Angel and Memorial tickers

BBT Chart Saya

Semoga Allah swt mengizinkan rezeki ini milik kami...Amin

Tuesday, July 17, 2012

Lupa Makan Ubat!

Posted by mimie at 7/17/2012 06:45:00 PM

Hari ni aku busy sgt. Walaupun cuma ada satu kelas jer, 3-5pm tp busy mengalahkan hari yg ada 6hours class. Ape yg busy sgt? Marking exam papers dan directly submit the report. Busy sampai lupa makan duphaston pagi tu. Tepat jam 12tghri aku submit report pertama. Member terus ajak lunch. Nasib baik lepas lunch aku baru teringat duphaston & folic acid. Fuhhh!

dinner? Im done with dinner before maghrib, yea...as usual, early dinner. Aku tapau roasted chicken rice SCR. Selera naik bila aku campo kicap. 3-4-5 suap, tiba2 muntah.. lepas tu, terus hilang selera macam biasa. Hmmm. kesian baby. Aku dah expect selera takde, dah ada back up anggur, kiwi, apple, oren. So, continue dgn buah. Tu lah skrg ni aku dah tak masak. Sebab kalau masak pun, aku tak lalu nak makan.buat penat masak jer . So amik mudah, tapau.

Atas gambar sebelum makan. Bawah, gambar selepas makan. Beza? Ada kicap dan tak habis lagi. Banyak tak aku buang? Guilty :(
Siang, oke jer aku makan. Lunch not bad. Bila malam jer, badan panas sangat, asyik meludah jer, bila suap makanan, takde selera, loya dan terus tak makan. Actually balik keje tadi aku sempat beli cucur udang dgn dua sosej panggang skali. Cucur udang aku dpt makan dua. Sosej langsung tak boleh nak gigit. Last2 buang semua termasuk lebihan roasted chicken rice tadi. Aduh! Membazirnye! Aku rasa guilty plak :(

Tadi, sempat la YM dgn husband bgtau tgh mkn tp tak boleh masuk. Loya dan terpaksa lari2 itik pegi muntah kat toilet. Pastu husband leh cakap camni:

husband : baby kecik lagi. Mana ada dia makan ayam. Sok balik kita makan bubur mcD yer. Baby tak pandai makan ayam lagi tu

Wife : ha ha ha. Baby tak makan ler. Mummy baby yang nak makan. Baby duk sedut zat jer. Bubur McD pun dia taknak makan tau. Baby makan buah jer. Anggur, kiwi, apple, oren

Husband : oke. Nanti kita beli buah banyak2 yer..

Counting days to meet husband & Ramadhan : 4days

0 comments:

Post a Comment

Twinkle twinkle little star...OUR TWIN BABIES

My 2nd pregnancy for year 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jr Azrul & Little Mimie Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare