Redha dengan ketentuan Ilahi. Alhamdulillah, syukur atas rezeki Mu

Lilypie Angel and Memorial tickers

BBT Chart Saya

Semoga Allah swt mengizinkan rezeki ini milik kami...Amin

Thursday, July 26, 2012

6 Ramadhan

Posted by mimie at 7/26/2012 09:03:00 AM
Selamat berpuasa! Rupanya dah 6 hari kita puasa. Alhamdulillah. Semalam walaupun macam tak larat jer, tp aku teruskan jugak. Siap mimpi ikan asam pedas tu tak tahan tu. Hehe
berbuka semlm g makan seafood. Bawal 3 rasa, sotong goreng tepung, midin bwg putih, butterprawn. Order udang nestum lepas mkn baru perasan tu bukan udang nestum. Aiyark! So, continue jerr...

Yum yum yum !!!! lepas terawikh, terserempak dgn member kat Shell. Hehe... dapat hadiah kawen! Yay! Lama dah member ni cakap nak pass hadiah kebetulan terserempak smlm. Present lak dia cakap kebetulan dah letak awal2 dlm kereta.. alhamdulillah..pastu, aku dgn husband g e-mart beli barang sikit. Aku lak mkan ice cream!!!!!

sahur pg tadi, husband tapau ayam kfc. Aku masak megi ayam campo telur. Macam berselera jer aku tengok ayam tu. Tp awal2 siap cakap kat husband, takut muntah. makan Ayam, daging, memang senang buat aku muntah, kecuali masak sup. Tp aku teruskan jugak sbb mcm oke jer. Dah siap makan, minum, aku mkn duphaston n folic acid. Zappppp... lpas tu, muntah habis!! Nasib baik belum habis waktu lagi.. so, harap2 larat la aku puasa hari ni.. mudah2an, takde effect kat baby kalau puasa..

Ehem...ehem...nampak gaya puasa tahun ni tak full. Dah pecah puasa, makan megi asam laksa & air soya tghri tadi. Dugaan nyer. Skrg ni, 3.30pm pun masih lapar sbnrnya. Takpe...balik keje g bazaar nak cari makanan sedap!

0 comments:

Post a Comment

Twinkle twinkle little star...OUR TWIN BABIES

My 2nd pregnancy for year 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jr Azrul & Little Mimie Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare