Redha dengan ketentuan Ilahi. Alhamdulillah, syukur atas rezeki Mu

Lilypie Angel and Memorial tickers

BBT Chart Saya

Semoga Allah swt mengizinkan rezeki ini milik kami...Amin

Thursday, April 12, 2012

Buku Pink!!

Posted by mimie at 4/12/2012 04:44:00 PM
Alhamdulillah, hari ni dah selamat buat buku pink..memang lama giler tunggu turn tp buku pink tu penting. Sebagai bakal ibu, kene tau, buat rekod dengan pihak hospital atau klinik kerajaan adalah penting! Walaupun siapa2 planning nak deliver kat swasta skalipun, buku pink tu kene ada. 

 
So, this morning, as early as 7.40 am, husband accompany me to clinic. Waiting for our turn for almost 45minutes, yea...just to register! 8.30am, mintak excuse kat nurse,ckp ada kelas at 8.30-9.30am...so,dpt lepas skjap n dorg suh dtg balik at 10am 

Lepas habis kelas je, hubby amik kat office. Aku dah mintak exit pass kat bos sampai lunch time! so around 945am, sampai klinik...waiting for my turn. 

Bila sampai giliran 3104, aku masuk room 1. Kat dalam bilik tu, nurse kak rajuna tanya aku few question...aku rasa ada lah dalam 30-40mins kot. Lepas sesi soal jwb, nurse explain sbb ni my first pregnancy. Alhamdulillah,mesra pelanggan and worth to wait :) sbb free kan... 

Lepas selesai soal jwb, amik berat n tinggi aku plak

Weight : 47.7kg 
Height : 161.3cm 
Waist : 31.5 inc -80cm 
EDD : 8 Dec 2012 

pastu aku di suruh baring...nurse buat breast check n dia pegang perut aku. Next, aku d suruh pegi bilik no 6.bila aku sampai situ....rupa2nya kene amik darah.alamak! Lepas amik darah, aku pegi lab check hb. Cucuk lagi! Alhamdulillah, hb aku 14.1 

Alhamdulillah, kandungan dan diri aku sihat jer....So, next appoinment aku 9 May 2012 jam 8am.

0 comments:

Post a Comment

Twinkle twinkle little star...OUR TWIN BABIES

My 2nd pregnancy for year 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jr Azrul & Little Mimie Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare