Redha dengan ketentuan Ilahi. Alhamdulillah, syukur atas rezeki Mu

Lilypie Angel and Memorial tickers

BBT Chart Saya

Semoga Allah swt mengizinkan rezeki ini milik kami...Amin

Wednesday, November 28, 2012

Si ganteng deyhh!

Posted by mimie at 11/28/2012 09:33:00 AM
Waduh... gamat dong sih.. Kok ada si ganteng minta no telfon gwe. Nggak nampak sih perut gwe udah kayak gini? Udah mau jadi mummy ..He he he..Cerita nya gini dong. Semalam ada si ganteng minta no telfon gwe. Rupa dan gaya nya sepertinya biasa di lihat dong. Seperti ini:


Ha Ha Ha.. Itu memang lah Randy Pangalila. Masuk dalam mimpi aku plak. Kelakauuuu! Bukan apa, sebelum tido aku tengok cite Dalam Hati Ada Taman kot. Tapi since preggy ni memang suka sangat tengok si Randy nih. Lagu-lagu dia gaks. Padahal sebelum ni orang lain sibuk tengok Nada Cinta, aku tak minat terus tengok cita tu. Apatah lagi nak tengok si Randy. Tapi sejak preggy ni, suka plak tengok Randy. Hukk Hukk! Tekejut lak keluar anak sebijik macam Randy, hamekauuu!

Takpe..ni ha bawah ni aku dgn Randy aku. Ni pic masa honeymoon kat Pulau Sapi Kota Kinabalu. Few days after our wedding. January 2012, lupa exact date bila photo ni di ambil..Seronot lah sangat! Nak g KK lagi! 



Dan, bawah ni antara lagu Randy Pangalila yang aku suka... Layanz!

 

0 comments:

Post a Comment

Twinkle twinkle little star...OUR TWIN BABIES

My 2nd pregnancy for year 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jr Azrul & Little Mimie Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare