Redha dengan ketentuan Ilahi. Alhamdulillah, syukur atas rezeki Mu

Lilypie Angel and Memorial tickers

BBT Chart Saya

Semoga Allah swt mengizinkan rezeki ini milik kami...Amin

Saturday, June 23, 2012

List Shopping Untuk HUBBY!

Posted by mimie at 6/23/2012 12:32:00 PM
helo weekend. Be good to me yah

aku dah ready list untuk hubby bawak balik next cycle hubby balik. Ehh..citer pasal cycle ni, kang mommies2 yg sibuk TTC pk cycle every month plak. Hehe. Klu cycle yg aku ckp ni, cycle hubby balik dari keje next 16 or 17 july..yeay!

aku nak kurma nabi

Kurma nabi tu hubby bawak balik hari tu. Now tinggal beberapa bijik jer lagi. Sedap taw kurma ni. Tak macam kurma biasa kita beli kat pasar2 tu.

Sabda Nabi saw: "

Sabda Nabi saw "Berilah makan buah kurma kepada isteri-isteri kamu yang hamil, kerana sekirany wanita itu memakan buah kurma, nescaya ank yang bakal dilahirkan itu menjadi anak yang penyabar, bersopan santun serta cerdas pemikirannya"

Sabda Nabi saw " Barang siapa yang makan pagi dengan tujuh butir kurma Ajwah, maka tak akan mencelakainya racun dan sihir di hari itu

Buah teen!

Yang ni kitorang beli kat Boulevard jer.next time nak suh hubby bawak balik dari Doha plak

Sabda Nabi saw "Sekiranya aku katakan, sesungguhnya buah yang turun dari syurga maka aku katakan, inilah buahnya (tin), sesungguhnya buah syurga tiada keraguannya"

Madu asli yemen!

Hari tu masa mc, aku minum madu asli yg hubby bawak dr doha. Tiap hari sesudu madu, campo air panas sket pastu campo ayak suam. Sedap dan sememangnya madu diketahui khasiat nya!

"Kemudian makanlah daripada setiap macam buah buahan dan tempuhlah jalan Tuhanmu yang telah dimudahkan.Daripada perut lebah itu keluar minuman madu yang bermacam macam warnanya, di dalamnya terdapat obat menyembuhkan bagi manusia. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar benar terdapat tanda kebesaran Tuhan bagi orang yang memikirkan" (Surah An Nahl , ayat 69)

Sabda Nabi saw "Ambillah/pergunakanlah olehmu sekalian akan dua ubat penyembuh iaitu madu dan alQuran" (Hadis riwayat Ibnu Majah)

Hubby balik 16 July 2012, insyallah kalau ada member yang nak mintak tolong belikan, hubby leh tolong beli.. Macam biasa, setiap kali hubby balik, ramai member yang order..kalau ada member2 blog yang nak, boleh lah whatsapp saya di :016-8965244 atau can leave ur comment here :) boleh post kan or jumpe hubby terus kat KLIA nanti Ni antara cara nak amalkan madu(pastikan madu asli tau..jgn madu palsu sudah)..

Masalah Period Wanita

0 comments:

Post a Comment

Twinkle twinkle little star...OUR TWIN BABIES

My 2nd pregnancy for year 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jr Azrul & Little Mimie Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare